Якщо у вас виникли проблеми під час спроби отримати доступ до цього веб-сайту, зателефонуйте за +38 044 228 1473 або скористайтеся додатком FlixBus Google Assistant.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Оновлені дані щодо COVID-19 – Інформація для наших пасажирів

Чи потрібно зв’язуватись з FlixMobility, щоб отримати актуальну інформацію про моє бронювання?

FlixMobility працює над тим, щоб активно інформувати клієнтів, в рейсах яких відбулися зміни, тому в них немає потреби звертатися в службу клієнтської підтримки. Будь ласка, перевірте, що електронна адреса та номер телефону, які ви вказали під час бронювання квитка, є дійсними, щоб ми могли з вами зв’язатися. Тут ви можете додати номер телефону до свого бронювання. Поточну інформацію щодо рейсів до деяких країн наведено нижче.

Зверніть увагу, що через високу кількість звернень, їх обробка або час очікування на голосове з’єднання з консультантом може зайняти більше часу, ніж зазвичай. Дуже рекомендуємо почати зі сторінок довідки та послуг на нашому сайті, де ви можете знайти корисну інформацію та відповіді на запитання, що виникають найчастіше.

FlixMobility уважно стежить за ситуацією навколо коронавірусу та перебуває у постійному контакті з місцевою владою. Ми готові до виконання будь-яких нових рекомендації, що надходять від уповноважених державних органів. Здоров’я та безпека наших пасажирів і водіїв є нашим найвищим пріоритетом. Нижче ви знайдете найновішу інформацію:

Чи я все ще можу подорожувати з FlixBus**?**

Маршрути, які доступні для бронювання на сайті та через додаток FlixBus, відбуваються згідно з розкладом. Втім, через технічні причини, на діючих рейсах можуть виникати затримки. Також просимо взяти до уваги:

Україна: Через обмеження, введені українським урядом з 00:00 17 березня 2020 року, FlixBus тимчасово призупинив рейси у/з України до подальшого оголошення.

В тому числі обмеження ввели країни, в які можна було потрапити прямими рейсами з України:

Польща: Уряд Польщі обмежив міжнародні сполучення з 15 березня 2020 року, до подальшого оголошення;

Чехія: Уряд Чехії обмежив міжнародні сполучення з 13 березня 2020 року, до подальшого оголошення.

Вказані строки може бути продовжено. Всі пасажири, чия подорож зазнає змін, будуть поінформовані про це, а також отримають ваучер без сплати комісії за скасування. Перепрошуємо за незручності та сподіваємося, що скоро зможемо знову доставити вас до місця призначення.

Яких заходів вживає FlixBus**?**

Окрім ретельного прибирання автобусів, яке відбувається після кожної поїздки, ми постійно слідкуємо за виконанням державних санітарних норм і готові виконувати будь-які нові рекомендації стосовно регулювання пасажирського автобусного транспорту.

Більше інформації щодо попередження поширення вірусу ви можете знайти на офіційній сторінці ВООЗ, а також на офіційній сторінці українського МОЗ.

Як я можу отримати відшкодування за квиток?

Для отримання детальної інформації щодо скасування чи введення змін до бронювання відвідайте цю сторінку.

Де я можу знайти найактуальнішу інформацію?

Ця сторінка буде регулярно оновлюватися відповідно до нової інформації від державних установ та змін у роботі FlixBus.