Якщо у вас виникли проблеми під час спроби отримати доступ до цього веб-сайту, зателефонуйте за +38 044 228 1473 або скористайтеся додатком FlixBus Google Assistant.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Компанія FlixMobility залучила інвестиції та анонсувала запуск сервісу FlixCar

FlixMobility founders - D.Krauss, A.Schwämmlein, J.Engert

Нью-Йорк / Мюнхен, 22 липня 2019 р. – Компанія FlixMobility GmbH, материнська компанія платформ мобільності FlixBus і FlixTrain, оголосила про закриття раунду фінансування серії F. Головними інвесторами виступили TCV і Permira, два найбільших інвестиційних фонда, що фокусуються на технологічних компаніях. FlixMobility також оголосила про запуск FlixCar, платформи пошуку попутників для спільних автомобільних поїздок

У фінансуванні також брали участь HV Holtzbrinck Ventures та Європейський банк інвестицій, які надавали свою експертизу з розвитку бізнесу. Раніше інвесторами FlixMobility вже виступали General Atlantic та Silver Lake – світові лідери з інвестицій у технологічні бізнеси. Вони допомогли FlixMobility зрости від рівня технологічного стартапа до глобального постачальника послуг з мобільності.

Інвестиції в глобальну експансію і запуск сервісу FlixCar

Залучений капітал буде використано для розвитку компанії на світовому рівні, а також запуску нових продуктів FlixMobility. FlixBus планує стати лідером з автобусних перевезень на ринку Сполучених Штатів, а також вийти на ринок Південної Америки та Азії в 2020 році. Інвестиція допоможе розширити послуги FlixTrain на нові країни ЄС після лібералізації європейського ринку залізничних перевезень у 2020 році. Сьогодні FlixTrain вже має кілька маршрутів всередині Німеччини і продовжує свій розвиток. Крім цього, інвестиції будуть використані для запуску FlixCar, платформи для пошуку попутників для автомобільних поїздок.

– Наша компанія розпочала свою роботу в 2013 році як німецький стартап, а сьогодні стала потужною платформою послуг мобільності, яка продовжує змінювати підхід до подорожей для мільйонів людей у Європі та Сполучених Штатах, – розповідає Йохен Енгерт, CEO і засновник FlixMobility.Через наше стратегічне партнерство з компаніями TCV і Permira, які мають багаторічний досвід інвестицій у світові технологічні компанії, ми прискоримо наш розвиток, щоб ще більше людей у всьому світі могли подорожувати з FlixBus, FlixTrain і, незабаром, FlixCar.

Сервіс FlixCar готується компанією FlixMobility до запуску у 2020 році, він доповнить існуючі FlixBus і FlixTrain та надасть можливість зручних та екологічно чистих подорожей для ще більшої кількості людей.

– Від самого початку ми позиціонували себе не як автобусна чи транспортна компанія, а, скоріше, як провайдер мобільності: ми пропонуємо розумні, доступні і екологічні подорожі, будь то автобусом, поїздом чи – вже скоро – автомобілем, – каже Йохен Енгерт, – FlixCar – це логічний крок у розширенні нашої мережі, щоб ще більше людей могли побачити світ. В середньому, показник заповнюваності автомобілів становить лише 1,5 людини на автомобіль. Обмін поїздками – це чудовий спосіб розділити витрати на паливо та зменшити екологічний слід.

Як працюють платформи мобільності

FlixMobility проводить революцію на ринку подорожей з 2013 року. Стартап за кілька років створив найбільшу європейську мережу автобусів на далекі відстані FlixBus, і у 2018 році запустив перший зелений поїзд під брендом FlixTrain.

Успіх FlixBus зазвичай пов'язують з унікальною бізнес-моделлю, яка побудована на тісній співпраці з місцевими автобусними перевізниками. FlixBus надає свої технології, відповідає за продаж квитків, обслуговування клієнтів, планування мережі та маркетинг, а місцеві партнери-перевізники забезпечують роботу автобусів. Таким чином, стартапу вдалося створити найбільшу мережу міжміських автобусів у Європі. За свою 6-річну історію FlixBus налагодив співпрацю із більш ніж 300 автобусними партнерами і створив тисячі нових робочих місць в транспортній галузі – на маршрутах FlixBus працюють понад 7000 водіїв.

З 2013 року компанія вже перевезла понад 100 мільйонів пасажирів і пропонує 350 тисяч рейсів щодня у більш ніж 2 000 напрямків 29 країн. Компанія має 1300 співробітників у 17 країнах світу, включаючи Україну. У 2018 році FlixBus стартував у Сполучених Штатах Америки.

У 2019 році FlixBus відкрив офіс у Києві, анонсувавши розвиток своєї автобусної мережі в Україні. Квитки на прямі рейси у європейські країни доступні на сайті www.flixbus.com.ua, а також через мобільний додаток FlixBus і в більш ніж 30 000 агентствах з продажу по всій Європі.

Завантажити пресреліз (PDF).