Задоволеність клієнтів

Задоволеність клієнтів — один з основних пріоритетів нашої компанії

Задоволеність пасажирів FlixBus

Компанія FlixBus докладає всіх зусиль, щоб наші пасажири залишилися задоволені своїм вибором. Це також підтверджують результати нашого недавнього опитування, в якому взяли участь більше 20 000 пасажирів. Ми отримали не тільки численні позитивні відгуки, але і більше дізналися про потреби наших пасажирів. Ми постійно вдосконалюємо якість обслуговування клієнтів, починаючи з етапу бронювання до вирішення питань, що можуть виникнути під час подорожі автобусами FlixBus.

Оцінка наших пасажирів важлива для нас

Лише у 2015 році у відмінній якості послуг автобусів FlixBus переконалися 20 мільйонів пасажирів. Нас тішать численні позитивні оцінки та відгуки наших пасажирів, і ми з нетерпінням чекаємо можливості зустріти вас в салоні одного з наших «зелених» автобусів.

Задоволеність клієнтів

Позитивні відгуки клієнтів — пріоритетне завдання компанії FlixBus. Ми прагнемо надавати найкраще обслуговування за найвигіднішими цінами у найбільшій маршрутній мережі автобусів у Європі. Задоволеність наших клієнтів підтверджують результати опитування клієнтів, в якому оцінювалася якість обслуговування компанією FlixBus. 97% опитаних пасажирів відповіли, що вони задоволені або дуже задоволені своєю автобусною подорожжю!

Чудовий сервіс

Пасажири також високо оцінили пунктуальність автобусів, індивідуальний сервіс, що надається водіями, та високий рівень комфорту автобусів FlixBus. Крім того, компанія FlixBus пропонує більш ніж 200 000 рейсів Європою, безкоштовний Wi-Fi у всіх автобусах і гарантоване сидяче місце. Це зручний і доступний спосіб подорожувати, у чому також переконалися наші пасажири, 94% яких рекомендували б FlixBus своїм друзям і родичам.

Заплануйте вашу подорож