Якщо у вас виникли проблеми під час спроби отримати доступ до цього веб-сайту, зателефонуйте за +38 044 223 0341 або скористайтеся додатком FlixBus Google Assistant.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Поширені питання щодо COVID-19

Посадка в автобус та перевірка квитків:

   

Пасажири FlixBus під час посадки в автобус та протягом всієї поїздки зобов’язані носити захисну маску або респіратор. Пасажирів інформують про необхідність мати захисну маску ще під час придбання квитка, тому вони мають час, щоб підготуватися. На жаль, пасажири, які не мають захисної маски або респіратора, не зможуть сісти в автобус.

   

Під час посадки та поїздки у FlixBus пасажири зобов’язані носити респіратор або захисну маску, в тому числі таку, яка виготовлена самостійно.

   

Діти також повинні носити маску під час посадки та подорожі з FlixBus. Батьки мають забезпечити масками своїх дітей.

   

Купити маску в автобусі неможливо. Пасажирів інформують про необхідність мати захисну маску ще під час придбання квитка, тому вони мають час, щоб підготуватися. Пасажири, які не мають захисної маски або респіратора, не зможуть сісти в автобус. Пасажир без маски може перебронювати свій квиток на більш пізній час відправлення, щоб мати більше часу на придбання маски.

   

Ні, носіння рукавичок не є обов’язковим.

   

Ні, ми не вимірюємо температуру нашим пасажирам, проте закликаємо всіх наших клієнтів: якщо ви відчуваєте себе зле, відмовтеся від подорожі та зверніться до лікаря.

   

Ні, ми не вимірюємо температуру водіям автобусів чи персоналу автостанції, проте закликаємо їх не приходити на роботу та звернутися до лікаря, якщо вони відчувають себе зле.

   

Так, всі наші автобуси обладнані сучасними кондиціонерами, які циркулюють та очищують повітря. Водії автобусів також обов’язково відкриють обидві двері на зупинках, щоб до автобусу потрапило свіже повітря. Ми регулярно чистимо наші фільтри в кондиціонерах і стежимо, щоб наші транспортні засоби часто провітрювались.

   

Посадка в автобус та висадка з нього можливі лише через задні двері та контролюється водієм автобуса та працівниками автостанції. Просимо наших пасажирів проявити терпіння та дотримуватись безпечної відстані під час посадки та висадки з автобуса. Безпека та комфорт наших клієнтів, водіїв, партнерів та співробітників є нашим головним пріоритетом.

   

Ми просимо пасажирів розміщувати та забирати багаж самостійно (за вказівками співробітника FlixBus), якщо їм не потрібна для цього допомога. Під час посадки і висадки з автобуса та під час розміщення та збору багажу з багажного відділення просимо дотримуватись відстані 2 метри від інших пасажирів та дослухатися до інструкцій водіїв автобуса чи персоналу станції. Посадка та висадка пасажирів можливі лише через задні двері. Безпека та комфорт наших клієнтів, водіїв, партнерів та співробітників є нашим головним пріоритетом.

   

Радимо пасажирам продезинфікувати руки та свій багаж після того, як взяли його з багажного відділення. За бажанням також можна користуватися власними одноразовими рукавичками.

   

При вході до автобусу обов’язково використовувати дезинфікуючий засіб для рук. Необхідність носити захисну маску під час зупинок залежить від вимог місцевих органів влади.

   

Місце для додаткового багажу чи спеціального обладнання (велосипеду, лиж тощо) можна придбати онлайн при купівлі квитка. Оплата готівкою безпосередньо у водія можлива, але не у всіх країнах (на українських лініях такої опції немає).

   

В цьому випадку водій або співробітник FlixBus покажуть вам нове місце. Через контактну форму на нашому сайті ви можете зв'язатись з нами щодо компенсації вартості бронювання місця.

   

Так, ви можете сісти на автобус з будь-яким дійсним квитком. Паперовий квиток має QR-код, який водій відсканує. В деяких країнах макети квитків можуть мати інший вигляд, їх наші водії або співробітники автостанцій перевірятимуть візуально, не торкаючись. З таким квитком ви так само можете подорожувати з FlixBus.

   

Нагадуємо, що перед поїздкою вам необхідно перевірити поточні правила та особливості в’їзду до країни прямування. Для міжнародних поїздок може знадобитися негативний ПЛР-тест на COVID-19.

Будь ласка, ознайомтесь з усіма офіційними правилами на сайті Re-open EU, вказавши країну відправлення та прибуття. Через недотримання вимог щодо подорожей пасажиру можуть відмовити у посадці до автобусу.

Під час бронювання ви передаєте FlixBus свої дані: ім’я, прізвище, електронну адресу та/або номер телефону, які за необхідності можуть бути передані відповідним органам влади.

Загальні запитання:

   

Наразі важко сказати, скількі такі заходи триватимуть. FlixMobility уважно стежить за ситуацією навколо COVID-19 і тісно співпрацює з органами влади. Безпека наших пасажирів та персоналу є нашим найбільшим пріоритетом.

   

Безпека та комфорт наших клієнтів, водіїв, партнерів та співробітників є нашим головним пріоритетом. Правила безпеки та гігієни у FlixBus наразі виходять за рамки мінімальних законодавчих вимог. Наші автобуси ретельно очищаються та дезинфікуються після кожної подорожі. Додаткове очищення та дезинфекція проводяться на головних автобусних зупинках. Дотримання безпечної відстані під час посадки та висадки з автобуса, обмеження руху у салоні та ретельна його дезинфекція, а також носіння пасажирами захисних масок (під час посадки і висадки з автобуса, а також під час подорожі) разом дають високий рівень безпеки. Наразі ми не зменшували кількість місць для бронювання в автобусах.

   

На міжнародних рейсах ми дотримуємось правил всіх країн, через які проїжджає автобус. При бронюванні квитка, а також перед поїздкою ми повідомляємо нашим пасажирам про те, що у їхньому пункті призначення або під час подорожі можуть діяти інші правила.

   

Усі поїздки, доступні для бронювання протягом найближчих трьох тижнів, здійснюватимуться за розкладом. Протягом подальших тижнів ми будемо додавати на наш сайт більше ліній. Оскільки ситуація постійно змінюється, можливі зміни в тих поїздках, які були заплановані більше трьох тижнів тому. Втім, якщо це стосуватиметься саме вашого бронювання, ми вас обов'язково про це проінформуємо.