Управління моїм бронюванням
Управління моїм бронюванням — це платформа, де ви можете легко керувати всіма даними про бронювання й подорож, а також завантажувати всю документацію та посадкові талони.
Управління моїм бронюванням дозволяє виконувати такі дії:
Редагування даних пасажирів і контактних даних
Ми хочемо, щоб ваші контактні дані завжди були актуальними, тому всі зміни є безкоштовними. Не забудьте додати свій номер телефону, щоб ви могли отримувати актуальну інформацію про подорож за допомогою SMS.
Щоб змінити ім'я пасажира, натисніть «Змінити/видалити пасажирів».
Для редагування контактних даних головного мандрівника натисніть «Змінити контактні дані».
Якщо вартість квитка відрізняється від вартості оригінального бронювання, можливо, вам доведеться заплатити за зміну даних пасажира. Квитки не підлягають передачі іншим особам. Щоб видалити пасажира, натисніть «Скасувати подорож(-і)».
Перенесення подорожі на іншу дату або час
Щоб змінити дату або час подорожі, натисніть «Змінити дату / час відправлення» і підтвердьте вибір. Зверніть увагу, що різниця між моментом підтвердження і часом відправлення має становити щонайменше 15 хвилин. Щоб вибрати новий пункт відправлення або прибуття, потрібно скасувати подорож і забронювати нову.
Залежно від нової поїздки, ймовірна ситуація, коли або вам доведеться сплатити різницю в тарифах, або ми повернемо різницю, якщо вартість нової подорожі буде дешевшою. Перенести подорож можна лише один раз.
Зміна/додавання місць і додатковий багаж
Ви можете забронювати місце для додаткового комфорту або гарантії того, що ви сидітимете поруч у разі групового бронювання. Ви також можете будь-коли додати зареєстрований або спеціальний багаж.
Можливість внесення змін залежить від наявності відповідної можливості.
Скасування бронювання
У разі скасування всієї подорожі або її частини варіанти відшкодування залежатимуть від умов, що діють у регіоні, куди ви подорожуєте.
Щоб скасувати бронювання або частину подорожі, натисніть «Скасувати подорож(-і)».
Щоб видалити пасажирів із бронювання, натисніть «Змінити/видалити пасажирів».
Щоб скасувати додані місця або багаж, натисніть «Скасувати перевезення багажу / додаткові послуги».
Ви можете скасувати квиток щонайпізніше за 15 хв до відправлення й отримати повне або часткове відшкодування коштів у формі ваучера. Ознайомтеся з нашою Політикою скасування тут.
Управління затримками та скасуваннями
Якщо компанія Flix скасувала вашу подорож або несе відповідальність за значну затримку відправлення, можливо, ви маєте право на отримання підтримки. У меню "Управління моїм бронюванням" ви можете безкоштовно перенести поїздку Flix або оформити повернення коштів відповідно до умов, що діють у регіоні, в якому ви подорожуєте.