
Якщо у вас виникли проблеми під час спроби отримати доступ до цього веб-сайту, зателефонуйте за +38 044 228 1473 або скористайтеся додатком FlixBus Google Assistant.
У мене змінилися плани, я не хочу подорожувати. До якого моменту дозволяється скасування бронювання?
Ви можете скасувати бронювання подорожі не пізніше, ніж за 15 хвилин до відправлення.
Чи стягується комісія за скасування?
Скасування бронювання за 30 днів до відправлення або раніше безкоштовно. Якщо ви скасовуєте бронювання пізніше, ми можемо стягувати комісію за скасування. Після скасування бронювання ми надішлемо вам ваучер. Ваучер дійсний протягом 12 місяців. Сума ваучера дорівнює вартості бронювання за вирахуванням комісії за скасування (якщо застосовується).
Щоб переглянути доступні способи відшкодування онлайн, натисніть "Скасувати бронювання".
Ви можете змінити такі дані бронювання:
*Якщо ви хочете змінити час відправлення або напрямок подорожі, спочатку ви повинні скасувати частину подорожі, до бронювання якої ви хочете внести зміни. Після цього ви отримаєте ваучер на суму, що дорівнюватиме вартості квитка (за винятком застосовної комісії за скасування). Ви можете використати цей ваучер для бронювання нової подорожі (для цього необхідно ввести номер ваучера у відповідне поле та натиснути "Використати"). Ваучер дійсний протягом 12 місяців.
До якого моменту дозволяється внесення змін до бронювання?
Ви можете внести зміни до бронювання не пізніше, ніж за 15 хвилин до відправлення.
Чи стягується комісія за внесення змін до бронювання?
Комісія за внесення змін до контактної інформації не стягується. Зміна імені пасажира також безкоштовна; але якщо вартість квитка зросла, вам потрібно буде сплатити різницю у ціні.
У разі зміни часу відправлення або напрямку подорожі, застосовуються правила скасування. У разі внесення змін пізніше, ніж за 30 днів до відправлення, з суми ваучера вираховується комісія за скасування.