Якщо у вас виникли проблеми під час спроби отримати доступ до цього веб-сайту, зателефонуйте за +38 044 228 1473 або скористайтеся додатком FlixBus Google Assistant.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Подорожі з FlixBus під час пандемії COVID-19

Подорожі під час пандемії

Нагадуємо, що перед поїздкою вам необхідно перевірити поточні правила та особливості в’їзду до країни прямування. Для міжнародних поїздок може знадобитися негативний ПЛР-тест на COVID-19.

Будь ласка, ознайомтесь з усіма офіційними правилами на сайті Re-open EU, вказавши країну відправлення та прибуття. Через недотримання вимог щодо подорожей пасажиру можуть відмовити у посадці до автобусу.

Актуальну інформацію можна також знайти на ресурсах:

Правила перевезення у автобусах FlixBus відповідають діючим нормам законодавства як України, так і інших країн. Зокрема, в наших автобусах застосовуються посилені заходи безпеки та гігієни. Щоб завжди бути в курсі останньої інформації про маршрути FlixBus, радимо підписатися на нашу розсилку.

Безпека та здоров’я наших пасажирів, водіїв, партнерів та співробітників є для нас головним пріоритетом. Ми робимо все можливе зі свого боку для підтримання безпеки в автобусі, проте нам потрібна і ваша допомога. Будь ласка, дотримуйтесь наступних правил:

  • Перед тим, як замовити квиток, перевірте правила в'їзду до країни призначення і переконайтесь, що ви маєте всі необхідні документи та маєте право на перетин кордону.
  • Кожен пасажир зобов’язаний носити захисну маску або респіратор під час посадки, висадки та всієї подорожі.
  • У рейсах до певних країн, відповідно до місцевих вимог, ми значно зменшили кількість доступних для продажу місць.
  • Використовуйте дезінфікуючий засіб, доступний на борту, та дотримуйтесь правил безпеки у салоні.
Pasajera en FlixBus

Щоб зробити вашу подорож безпечною та комфортною, ми дотримуємось наступних заходів безпеки та гігієни:

Очищення та дезінфекція автобусів

  • Дезінфекція автобусів проводиться після кожної поїздки.
  • Туалети регулярно прибираються і дезінфікуються працівниками FlixBus.
  • Засіб для дезінфекції рук знаходиться в салоні автобуса.
  • Автобуси провітрюються перед і після кожної поїздки.

Посадка і висадка пасажирів

  • Водії забезпечені захисними масками.
  • Пасажири зобов’язані носити захисну маску під час посадки, висадки та у салоні автобуса.
  • Пасажири мають дотримуватись дистанції під час посадки та висадки. Будь ласка, дотримуйтесь інструкцій водія.
  • Перевірка квитків та документів відбувається безконтактно.
Signos de interrogación en papeles verdes

Як отримати інформацію про мою поїздку?

Якщо ваша поїздка зазнає будь-яких змін, ми обов’язково проінформуємо вас про це, тому немає жодної необхідності зв’язуватись зі службою підтримки. Будь ласка, вкажіть свою актуальну адресу електронної пошти та номер телефону при бронюванні, щоб ми могли з вами зв’язатись.

Ви можете звернутись до нашої служби підтримки через форму на сайті. Зверніть увагу, що через велику кількість запитів, які ми отримуємо, час обробки вашого запиту може бути довшим, ніж зазвичай.

Відповіді на поширені запитання щодо COVID-19 ви можете знайти тут.

Як я можу отримати компенсацію за відмінену поїздку?

В разі скасування вашої поїздки через обмеження, пов’язані з пандемією Covid-19, ми зв’яжемось з вами електронною поштою та надамо детальну інформацію щодо повернення коштів. Якщо ж ви хочете скасувати квиток з особистих причин, ви можете це зробити на сторінці «Управління моїм бронюванням».