Австралія — наступний крок у глобальному розширенні Flix

16/07/2025

++ Flix виходить на ринок Австралії, орієнтуючись на літній туристичний сезон 

++ Після десятиліття міжнародної експансії в Європі, нещодавнього запуску в Мексиці та активного зростання в Індії, Австралія стає новим етапом розвитку Flix у Азійсько-Тихоокеанському регіоні   

++ Масштабована бізнес-модель з мінімальними активами: випробувана у 44 країнах, Flix поєднує глобальні технології та операційну експертизу з потужними локальними партнерствами 

Мюнхен/Сідней, 16 липня  2025 – Flix, світовий лідер у сфері travel-tech, відомий тим, що змінює уявлення про міжміські подорожі автобусом і поїздом, виходить на ринок Австралії. Запускаючись у розпал літнього туристичного сезону в регіоні, Flix продовжує реалізацію своєї довгострокової стратегії прибуткового глобального розширення, розвиваючи присутність у Азійсько-Тихоокеанському регіоні з впевненістю в його потенціалі. 

«Австралія давно цікавила нас, але через унікальну географію країни нам знадобилося трохи більше часу, щоб розпочати там діяльність. Втім, потенціал ринку для нас завжди був очевидним», — зазначив Андре Шваммляйн, генеральний директор і співзасновник Flix. 
«Для нас це новий розділ у глобальній подорожі. Після понад десяти років успішної роботи в Європі та Північній Америці, а також впевненого зростання в Латинській Америці та Індії, ми раді рухатися далі», — додав Шваммляйн. 

Стратегічна експансія в Азійсько-Тихоокеанський регіон 

Регіон Азії та Тихоокеанського басейну (APAC) стає ключовим рушієм зростання світового ринку міжміських перевезень, при цьому сегмент міжміських автобусів прогнозовано зростатиме на 12,2% щорічно (CAGR) (2023E–28P). Хоча Індія відіграє вагому роль, зокрема в динамічному сегменті преміальних автобусних перевезень за приватними контрактами, цей прогноз відображає ширший потенціал усього APAC регіону. Зріст стимулюється зростанням добробуту населення, покращенням інфраструктури та обмеженою альтернативою у вигляді залізничного сполучення.1  

«Австралія — це не просто привабливий окремий ринок із великим потенціалом зростання, а й ще один важливий крок у розширенні присутності Flix у Азійсько-Тихоокеанському регіоні. Це крок до створення взаємопов’язаного та сталого майбутнього подорожей у всьому світі. Разом із Латинською Америкою ці два регіони формують ядро нашої довгострокової стратегії зростання та інновацій», — додав Шваммляйн. 

«Попри те, що чинні перевізники використовують сучасні транспортні засоби, сам сектор переважно залишається традиційним, із частковою цифровою інтеграцією. Це відкриває простір для справжніх інновацій, орієнтованих на клієнта, та повністю цифрового досвіду, де ми можемо використати нашу глобальну клієнтську базу, яка з радістю подорожуватиме Австралією разом із FlixBus», — підсумував Шваммляйн. 

Масштабоване зростання, підкріплене локальними партнерствами 

Flix працюватиме за своєю довгостроковою бізнес-моделлю з мінімальними капіталовкладеннями, яка вже успішно реалізована в понад 40 країнах на чотирьох континентах. Цей підхід поєднує технологічну платформу Flix із досвідом місцевих автобусних перевізників, забезпечуючи пасажирам якісний, безпечний і надійний сервіс. 

Глобальний імпульс із локальним майбутнім 

Із понад 500 мільйонами пасажирів з моменту запуску та понад 6 800 напрямками, Flix переосмислив формат міжміських подорожей у глобальному масштабі. Місія компанії поєднує технології, сталість і орієнтованість на потреби клієнта, пропонуючи комфортні варіанти подорожей між континентами. 

Про Flix 

Flix має на меті трансформувати сектор громадських перевезень, пропонуючи екологічні та доступні рішення для міжміських автобусних і залізничних подорожей у понад 40 країнах на чотирьох континентах через бренди FlixBus, FlixTrain, Kamil Koç і Greyhound. Завдяки бізнес-моделі з мінімальними капітальними активами та інноваційній технологічній платформі Flix, що розпочав діяльність у 2013 році, швидко здобув лідерські позиції на ринку міжміських автобусних перевезень у Європі, Північній Америці та Туреччині й активно розширюється в Південній Америці та Індії.   

Зростаюча увага до сталих подорожей надихає Flix на досягнення цілей Net Zero: компанія прагне до повної вуглецевої нейтральності в Європі до 2040 року, а в усьому світі — до 2050-го. Щоб оцінювати свій прогрес у межах науково визнаної методології, Flix визначив короткострокові цілі зі скорочення викидів у межах ініціативи Science Based Targets.  

У той час як Flix відповідає за комерційну складову бізнесу — планування мережі, ціноутворення, контроль операцій, маркетинг і продажі, управління якістю та безперервний розвиток продукту на основі даних — щоденне обслуговування пасажирів здійснюють надійні партнери компанії. Інноваційне поєднання технологічної та комерційної платформи Flix із традиційними пасажирськими перевезеннями перетворило європейський стартап на провідну travel-tech компанію з глобальними амбіціями.   
Детальніше — на сайті: www.corporate.flix.com